Blomma.

En blomma. En blomma är en blomma och kommer alltid att vara en blomma.
Den kan inte vara samma blomma som en annan blomma då blomman i sig är blomman.
Den kan inte vara två.
Det är samma med mig. Jag är jag och kommer alltid att vara jag, Jag kan inte vara du och du kan inte vara jag så varför försöka vara någon du inte är?
Du kommer aldrig kunna vara någon annan än dig själv och det är detsamma för mig.
Men varför kan inte jag vara du och du vara jag och varför kan inte blomman vara en annan blomma?
Jag vet inte, vet du? Jag tror inte att du vet för jag vet att ingen vet men du kanske är ingen eller är jag ingen för isådana fall vet ingen häller.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0