Sanningar om mig c:

Har bestämt mig för att i några dagar skriva lite sanningar om mig själv. Dåliga som bra och kanske berätta lite kort om någon skum händelse xD
Well. Yeah, that's about it c:

Ja men ska vi börja då? 5 sanningar om mig!
1. Jag vågar knappt gå igenom stan ensam längre pga en händelse som skedde i början av terminen.
2. Jag är när jag är ensam, väldigt mörkrädd c:
3. Jag är sällskaps sjuk. Jag är seriös, jag är beroende av någon typ av sällskap <-<
4. Jag känner en så sjukt stor förakt emot en viss person att jag tillomed bett denne dra åt helvete. Vilket sker ca. once in a life time. Då är det fan i det alvarligt.
5. Första gången jag blev kysst av en kille var det sommaren 2011.

mehehehehhe... 5 sanningar sa jag. Imorgon får det väl komma 5 nya för er som är nyfikna c:
Huuugs to all of yah ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0