blubb blubb

Jag är klumpig, jag är långsam, jag är seg, jag är dum, jag är trög, jag har inte världens bästa utséende(verkligen inte), jag är ur egen syn inte snygg eller smal(säger inte att jag är tjock). Jag är urkass när det kommer till att vara i köket, jag är urkass på iprincip allt annat också.

Jag är inte särskilt "jätte bra" på att teckna eller måla häller, jag är inte bra på att varken ge eller ta, jag tar jätte enkelt åt mig kritik och svårt att ta emot komplimanger. Jag har jätte svårt att lita på folk och när jag blir stressad/pressad så går jag in i väggen och flyr istället för att stå kvar. Gömmer mig någonstans där jag iallafall intalar mig själv att jag inte är i vägen. Gnäller titt som tätt och kan fan i det inte göra något rätt, inte ens vara där för en av mina närmsta vänner utan att det blir fel. Jag använder inte huvudet någonting hur mycket jag än försöker så går inget bra. Allt går bara åt helvete.

Jag fattar inte hur fan ni står ut med mig, seriöst.
Speciellt inte hur draken gör det då han dras med mig nästan 24/7 i snart 5 månader.

Men en sak jag vet säkert med tanke på allt jag skrivit åvan, som dessutom är sant.
Är att jag kan inte ha annat än riktiga vänner för andra står inte ut med mina dumhets fasoner och jag älskar er alla så sjukt för att ni finns där för mig..
Utan att känna skuld kan jag säga att utan draken hade jag nog inte stått på egna ben ens få steg de är ifrån centralen till skolan ibland, Speciellt nu när Kiba är borta.
Älskar dig så otroligt mycket<3

Och jag måste berätta att jag hatar min mentor då hon försöker ljuga för Annette och hela klassen genom att förvränga vad vi har sagt för att få oss att framstå som jätte dumma och "skurkarna" i det hela. Vi får inte ha våra egna åsikter enligt henne för då blir hon jätte sur.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det är inget fel på dig :O alla är vi dåliga på något alla gnäller vi då och då det är mänskligt och du är fan bra på att rita!.

/Tobias

2012-03-07 @ 12:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0